وبلاگيان وبلاگيان .

وبلاگيان

ابزار semrush چيست ؟

ابزار semrush چيست ؟ ويژگي ها و قسمت هاي آن ها

SEMrush يك ابزار بازاريابي آنلاين محبوب است كه براي تحقيق كلمات كليدي، تجزيه و تحليل رقابتي و بهينه سازي موتور جستجو (SEO) استفاده مي شود. اين توسط اولگ شچگولف و ديميتري ملنيكوف در سال 2008 ايجاد شد و دفتر مركزي آن در بوستون، ماساچوست، ايالات متحده آمريكا قرار دارد.

SEMrush داده ها و بينش هايي را در مورد جنبه هاي مختلف بازاريابي آنلاين مانند جستجوي ارگانيك و پولي، تبليغات نمايشي، بازاريابي محتوا و رسانه هاي اجتماعي ارائه مي دهد. اين به كاربران اجازه مي دهد تا عملكرد وب سايت خود را تجزيه و تحليل كنند و همچنين در مورد وب سايت هاي رقباي خود تحقيق كنند تا بينشي در مورد استراتژي هاي خود به دست آورند.

در طول سال‌ها، SEMrush رشد كرده و به يكي از ابزارهاي پيشرو SEO در بازار تبديل شده است كه توسط ميليون‌ها بازارياب و كسب‌وكار در سراسر جهان استفاده مي‌شود. اين ابزار به طور مداوم تكامل يافته و ويژگي ها و قابليت هاي خود را گسترش داده است و ابزارها و منابع داده جديدي را اضافه مي كند تا به بازاريابان كمك كند در دنياي هميشه در حال تغيير بازاريابي آنلاين جلوتر از منحني باشند.

 

ويژگي هاي ابزار semrush چيست ؟

SEMrush طيف گسترده اي از ويژگي ها را براي كمك به كسب و كارها و بازاريابان ارائه مي دهد تا حضور آنلاين خود را بهينه كنند و رتبه بندي موتورهاي جستجوي خود را بهبود بخشند. در اينجا برخي از ويژگي هاي كليدي SEMrush آورده شده است:

تحقيق كلمات كليدي:

SEMrush به كاربران اجازه مي دهد تا تحقيقات كلمات كليدي را براي يافتن كلمات كليدي مرتبط و با حجم بالا براي هدف كمپين هاي SEO و PPC خود انجام دهند.

مميزي سايت:

SEMrush تجزيه و تحليل عميقي از وب سايت ها، از جمله مسائل فني SEO، بهينه سازي محتوا، و سازگاري با موبايل ارائه مي دهد.

تجزيه و تحليل بك لينك:

SEMrush به كاربران كمك مي كند تا بك لينك هاي خود و رقباي خود را براي شناسايي فرصت هاي لينك سازي با كيفيت بالا تجزيه و تحليل كنند.

تجزيه و تحليل رقابتي:

SEMrush به كاربران اين امكان را مي دهد كه وب سايت هاي رقباي خود را مورد تحقيق و تجزيه و تحليل قرار دهند تا در مورد استراتژي هاي SEO خود، از جمله كلمات كليدي، بك لينك ها و محتواي با عملكرد برتر، اطلاعاتي كسب كنند.

تحقيقات تبليغاتي:

SEMrush داده‌ها و بينش‌هايي را در مورد استراتژي‌هاي تبليغاتي رقبا، از جمله كلمات كليدي مورد نظر، كپي تبليغات و هزينه‌هاي تبليغاتي آنها ارائه مي‌كند.

نظارت بر رسانه هاي اجتماعي:

SEMrush ابزارهاي تجزيه و تحليل رسانه هاي اجتماعي و نظارت را براي كمك به كاربران براي رديابي عملكرد رسانه هاي اجتماعي برند خود و نظارت بر فعاليت رقبا ارائه مي دهد.

ايجاد و بهينه‌سازي محتوا:

SEMrush ابزارهايي را براي كمك به كاربران براي ايجاد و بهينه‌سازي محتوا براي وب‌سايت‌هاي خود ارائه مي‌كند، از جمله تحقيق موضوع، قالب‌هاي محتوا و پيشنهادات بهينه‌سازي محتوا.

گزارش و تجزيه و تحليل:

SEMrush ابزارهاي گزارش دهي و تجزيه و تحليل را براي كمك به كاربران براي رديابي عملكرد وب سايت خود از جمله رتبه بندي كلمات كليدي، ترافيك و تبديل ها ارائه مي دهد.

اينها تنها تعدادي از ويژگي هاي بسياري است كه SEMrush ارائه مي دهد. به طور كلي، SEMrush يك ابزار جامع بازاريابي آنلاين است كه به كسب و كارها و بازاريابان كمك مي كند تا حضور آنلاين خود را بهينه كنند و رتبه بندي موتورهاي جستجوي خود را بهبود بخشند.

بيشتر ب

قسمت SEO DASHBORD

داشبورد جديد سئوي SEMrush قابليتي است كه يك نماي كلي از عملكرد سئو يك وب سايت ارائه مي دهد. اين طراحي شده است تا به كاربران كمك كند به راحتي معيارهاي اصلي SEO را رديابي و تجزيه و تحليل كنند و تصميمات مبتني بر داده را براي بهبود رتبه بندي موتور جستجوي وب سايت خود بگيرند. در اينجا برخي از ويژگي هاي داشبورد SEO SEMrush آورده شده است:

نماي كلي:

داشبورد يك نماي كلي از عملكرد جستجوي ارگانيك وب سايت، از جمله تعداد كلمات كليدي، ترافيك ارگانيك و بك لينك ها ارائه مي دهد.

 

رتبه بندي كلمات كليدي:

داشبورد كلمات كليدي با رتبه برتر وب سايت و موقعيت آنها را در نتايج جستجو نمايش مي دهد. كاربران همچنين مي توانند رتبه بندي كلمات كليدي وب سايت را در طول زمان پيگيري كنند.

سئوي درون صفحه:

داشبورد اطلاعاتي در مورد عوامل سئوي درون صفحه، از جمله خزيدن وب سايت، كيفيت محتوا و ساختار پيوند داخلي ارائه مي دهد.

بك لينك ها:

داشبورد نمايه بك لينك وب سايت را نمايش مي دهد كه شامل تعداد بك لينك ها، دامنه هاي ارجاع دهنده و اعتبار آن دامنه ها مي شود.

سئوي فني:

داشبورد بينش هايي در مورد مسائل فني سئو، از جمله سرعت بارگذاري صفحه، سازگاري با موبايل و امنيت HTTPS ارائه مي دهد.

رقبا:

داشبورد به كاربران اين امكان را مي دهد كه عملكرد سئوي وب سايت خود را با رقباي خود مقايسه كنند، از جمله كلمات كليدي، بك لينك ها و استراتژي هاي محتوا با رتبه برتر.

توصيه‌ها:

بر اساس تجزيه و تحليل عملكرد سئوي وب‌سايت، داشبورد توصيه‌هاي عملي براي كمك به كاربران براي بهبود رتبه‌بندي خود ارائه مي‌كند، مانند بهينه‌سازي محتواي داخل صفحه، ايجاد بك لينك و رفع مشكلات فني.

به طور كلي، داشبورد سئوي SEMrush ابزار قدرتمندي است كه نماي كلي جامعي از عملكرد سئوي وب سايت ارائه مي دهد و به كاربران كمك مي كند تا تصميمات مبتني بر داده را براي بهبود رتبه بندي موتورهاي جستجوي خود اتخاذ كنند.

قسمت domain owerview

Domain Overview يكي از ويژگي هاي SEMrush است كه نماي كلي سطح بالايي از حضور آنلاين هر وب سايت را ارائه مي دهد. اين به كاربران كمك مي كند تا به سرعت عملكرد سئو يك وب سايت را تجزيه و تحليل كنند و آن را با رقباي خود مقايسه كنند. در اينجا برخي از ويژگي هاي SEMrush’s Domain View آورده شده است:

 

جستجوي ارگانيك:

نماي كلي دامنه عملكرد جستجوي ارگانيك وب سايت را نشان مي دهد، از جمله تعداد كلمات كليدي ارگانيك، ترافيك و ارزش تخميني آن ترافيك.

بك لينك ها:

نماي كلي دامنه، بينش هايي را در مورد نمايه بك لينك وب سايت ارائه مي دهد، از جمله تعداد بك لينك ها، دامنه هاي ارجاع دهنده، و اعتبار آن دامنه ها.

جستجوي پولي:

نماي كلي دامنه عملكرد جستجوي پولي وب سايت را نشان مي دهد، از جمله تعداد كلمات كليدي پرداخت شده، ترافيك پرداخت شده تخميني و هزينه تخميني آن ترافيك.

رقبا:

بررسي اجمالي دامنه به كاربران اين امكان را مي دهد تا حضور آنلاين وب سايت را با رقباي خود مقايسه كنند، از جمله كلمات كليدي، بك لينك ها و استراتژي هاي محتوا با رتبه برتر.

كلمات كليدي ارگانيك برتر:

نماي كلي دامنه، كلمات كليدي ارگانيك برتر وب سايت و موقعيت آنها را در نتايج جستجو نمايش مي دهد.

كليدواژه هاي پرداخت شده برتر:

نماي كلي دامنه، كلمات كليدي پولي وب سايت را با عملكرد برتر و هزينه تخميني هر كليك آنها (CPC) نشان مي دهد.

تبليغات نمايشي:

نماي كلي دامنه داده هايي را در مورد عملكرد تبليغات نمايشي وب سايت، از جمله تعداد تبليغات نمايشي و هزينه تخميني آن تبليغات ارائه مي دهد.

به طور كلي، SEMrush’s Domain Overview يك ابزار قدرتمند است كه يك نماي كلي سريع و جامع از حضور آنلاين يك وب سايت ارائه مي دهد. اين به كاربران كمك مي كند تا عملكرد وب سايت خود را تجزيه و تحليل كنند، زمينه هاي بهبود را شناسايي كنند و حضور آنلاين خود را با رقباي خود مقايسه كنند.

قسمت trafic analiytic

بخش تجزيه و تحليل ترافيك در SEMrush قابليتي است كه به كاربران اجازه مي دهد تا ترافيك هر وب سايتي از جمله سايت خود و رقباي خود را تجزيه و تحليل كنند. اين اطلاعات بينش دقيقي در مورد منابع ترافيك يك وب سايت، از جمله جستجوي ارگانيك، جستجوي پولي، ترافيك مستقيم، ترافيك ارجاع و رسانه هاي اجتماعي ارائه مي دهد. در اينجا برخي از ويژگي هاي تجزيه و تحليل ترافيك SEMrush آورده شده است:

بررسي اجمالي:

تجزيه و تحليل ترافيك يك نماي كلي در سطح بالايي از ترافيك وب سايت ارائه مي دهد كه شامل تعداد كل بازديدها، بازديدكنندگان منحصر به فرد و بازديد از صفحه مي شود.

منابع ترافيك:

تجزيه و تحليل ترافيك منابع ترافيك وب سايت از جمله جستجوي ارگانيك، جستجوي پولي، ترافيك مستقيم، ترافيك ارجاع و رسانه هاي اجتماعي را نشان مي دهد.

جستجوي ارگانيك:

تجزيه و تحليل ترافيك بينش هايي را در مورد ترافيك جستجوي ارگانيك وب سايت، از جمله تعداد كلمات كليدي، ترافيك و ارزش تخميني آن ترافيك ارائه مي دهد.

جستجوي پولي:

تجزيه و تحليل ترافيك عملكرد جستجوي پولي وب سايت را نشان مي دهد، از جمله تعداد كلمات كليدي پرداخت شده، ترافيك پرداخت شده تخميني و هزينه تخميني آن ترافيك.

دامنه‌هاي ارجاع‌كننده:

تحليل ترافيك تعداد دامنه‌هاي ارجاعي را كه ترافيك را به وب‌سايت ارسال مي‌كنند، همراه با اعتبار آن دامنه‌ها نمايش مي‌دهد.

رقبا:

تجزيه و تحليل ترافيك به كاربران اجازه مي دهد تا ترافيك وب سايت را با رقباي خود مقايسه كنند، از جمله كلمات كليدي با عملكرد برتر، منابع ترافيك و دامنه هاي ارجاع.

بينش مخاطبان:

تجزيه و تحليل ترافيك داده هاي جمعيتي و جغرافيايي را در مورد مخاطبان وب سايت، از جمله سن، جنسيت، مكان و علايق آنها ارائه مي دهد.

به طور كلي، تجزيه و تحليل ترافيك SEMrush يك ابزار قدرتمند است كه بينش دقيقي را در مورد منابع ترافيك وب سايت و مخاطبان ارائه مي دهد. اين به كاربران كمك مي كند تا فرصت هاي رشد را شناسايي كنند، عملكرد رقباي خود را رديابي كنند و تصميمات مبتني بر داده را براي بهبود حضور آنلاين خود اتخاذ كنند.

بيشتر بخوا

قسمت organic research

بخش تحقيقات ارگانيك در SEMrush يك ويژگي است كه تجزيه و تحليل عميق عملكرد جستجوي ارگانيك يك وب سايت را ارائه مي دهد. اين به كاربران كمك مي كند تا رتبه بندي وب سايت را در موتورهاي جستجو درك كنند و تغييرات را در طول زمان پيگيري كنند. در اينجا برخي از ويژگي هاي تحقيقات ارگانيك SEMrush آمده است:

بررسي اجمالي:

The Organic Research يك نماي كلي در سطح بالايي از عملكرد جستجوي ارگانيك وب سايت، از جمله تعداد كلمات كليدي، ترافيك و ارزش تخميني آن ترافيك ارائه مي دهد.

موقعيت ها:

The Organic Research كلمات كليدي ارگانيك با رتبه برتر وب سايت و موقعيت آنها را در نتايج جستجو نمايش مي دهد.

رقبا:

تحقيقات ارگانيك به كاربران اجازه مي‌دهد تا عملكرد جستجوي ارگانيك وب‌سايت را با رقباي خود، از جمله كلمات كليدي، ترافيك و استراتژي‌هاي محتوا با رتبه برتر مقايسه كنند.

: The Organic Research

Pages صفحات با رتبه برتر وب سايت و ترافيك جستجوي ارگانيك آنها را نمايش مي دهد.

زير دامنه ها:

The Organic Research زير دامنه هاي وب سايت و عملكرد جستجوي ارگانيك آنها را نمايش مي دهد.

قطعه‌هاي ويژه:

پژوهش ارگانيك، قطعه‌هاي برجسته‌اي را كه وب‌سايت براي آنها در نتايج جستجو رتبه‌بندي مي‌كند، شناسايي مي‌كند.

ويژگي هاي SERP:

تحقيقات ارگانيك بينش هايي را در مورد ويژگي هاي SERP كه وب سايت براي آنها رتبه بندي مي كند، مانند پانل هاي دانش، تصاوير و ويديوها ارائه مي دهد.

 

شكاف كلمات كليدي:

تحقيقات ارگانيك به كاربران امكان مي دهد كلمات كليدي را شناسايي كنند كه رقباي آنها رتبه بندي مي كنند، اما اينطور نيست و بالعكس.

به طور كلي، تحقيقات ارگانيك SEMrush يك ابزار قدرتمند است كه بينش دقيقي را در مورد عملكرد جستجوي ارگانيك يك وب سايت ارائه مي دهد. اين به كاربران كمك مي كند تا فرصت هاي رشد را شناسايي كنند، عملكرد رقباي خود را رديابي كنند و تصميمات مبتني بر داده را براي بهبود رتبه بندي موتورهاي جستجوي خود اتخاذ كنند.

 

قسمت keyword gap

بخش Keyword Gap در SEMrush قابليتي است كه به كاربران امكان مي دهد رتبه بندي كلمات كليدي حداكثر پنج دامنه را به طور همزمان مقايسه كنند. اين ويژگي به كاربران كمك مي كند تا كلمات كليدي را شناسايي كنند كه رقباي آنها رتبه بندي مي كنند، اما اينطور نيست و بالعكس. در اينجا برخي از ويژگي هاي شكاف كلمات كليدي SEMrush آورده شده است:

مقايسه:

شكاف كلمات كليدي به كاربران اجازه مي دهد تا رتبه بندي هاي جستجوي ارگانيك تا پنج دامنه را در كنار يكديگر مقايسه كنند.

همپوشاني كلمات كليدي:

شكاف كلمات كليدي كلمات كليدي مشترك دامنه ها و آنهايي كه براي هر دامنه منحصر به فرد هستند را نشان مي دهد.

فرصت هاي كلمات كليدي:

شكاف كلمات كليدي كلمات كليدي را مشخص مي كند كه رقباي كاربر براي آنها رتبه بندي مي كنند، اما اينطور نيست و فرصت هايي را براي كاربر فراهم مي كند تا رتبه بندي خود را در موتورهاي جستجو بهبود بخشد.

دشواري كلمه كليدي:

شكاف كلمات كليدي نمره دشواري هر كلمه كليدي را نشان مي دهد و نشان مي دهد كه رتبه بندي براي آن كلمه كليدي چقدر دشوار خواهد بود.

حجم جستجو:

شكاف كلمات كليدي اطلاعاتي در مورد حجم جستجو براي هر كلمه كليدي ارائه مي دهد و به كاربران امكان مي دهد تلاش هاي خود را بر اساس ترافيك احتمالي اولويت بندي كنند.

 


برچسب: طراحي سايت ، سئو، طراحي اپليكيشن موبايل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۸:۵۶ توسط:آرسانت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :