وبلاگيان وبلاگيان .

وبلاگيان

ويژگي‌هاي SERP:

 

ويژگي‌هاي SERP:

شكاف كلمات كليدي ويژگي‌هاي SERP را كه براي هر كلمه كليدي وجود دارد، مانند قطعه‌هاي برجسته، پانل‌هاي دانش، تصاوير و ويديوها شناسايي مي‌كند.

به طور كلي، شكاف كلمات كليدي SEMrush يك ابزار قدرتمند است كه به كاربران كمك مي كند فرصت هاي كلمات كليدي را شناسايي كرده و رتبه بندي موتورهاي جستجوي خود را بهبود بخشند. اين به كاربران اجازه مي دهد تا عملكرد وب سايت خود را با رقباي خود مقايسه كنند و تصميمات مبتني بر داده را براي بهبود حضور آنلاين خود اتخاذ كنند.

قسمت backlink gap

بخش Backlink Gap در SEMrush قابليتي است كه به كاربران امكان مي دهد پروفايل هاي بك لينك حداكثر پنج دامنه را به طور همزمان با هم مقايسه كنند. اين ويژگي به كاربران كمك مي كند تا بك لينك هايي را كه رقبايشان دارند، اما ندارند، شناسايي كنند و بالعكس. در اينجا برخي از ويژگي هاي بك لينك گپ SEMrush آورده شده است:

مقايسه:

Backlink Gap به كاربران اجازه مي دهد تا پروفايل هاي بك لينك حداكثر پنج دامنه را در كنار يكديگر مقايسه كنند.

همپوشاني بك لينك:

بك لينك گپ بك لينك هاي مشترك دامنه ها و آنهايي كه براي هر دامنه منحصر به فرد هستند را نمايش مي دهد.

فرصت هاي بك لينك:

بك لينك گپ بك لينك هايي را كه رقباي كاربر دارند، اما ندارند، شناسايي مي كند و فرصت هايي را براي كاربر فراهم مي كند تا پروفايل بك لينك خود را بهبود بخشد.

نوع پيوند:

بك لينك گپ بك لينك ها را بر اساس نوع، مانند متن، تصوير يا فرم دسته بندي مي كند.

دامنه هاي ارجاع دهنده:

شكاف بك لينك بينشي در مورد تعداد دامنه هاي ارجاع دهنده براي هر نمايه بك لينك ارائه مي دهد و به كاربران اين امكان را مي دهد تا تلاش هاي خود را بر اساس اعتبار دامنه هاي پيوند دهنده اولويت بندي كنند.

 

: Backlink Gap

Anchor text متن لنگر استفاده شده در هر بك لينك را نمايش مي دهد و به كاربران اجازه مي دهد تا ارتباط محتواي لينك را تجزيه و تحليل كنند.

به طور كلي، SEMrush’s Backlink Gap ابزار قدرتمندي است كه به كاربران كمك مي كند فرصت هاي بك لينك را شناسايي كرده و پروفايل بك لينك خود را بهبود بخشند. اين به كاربران اجازه مي دهد تا عملكرد وب سايت خود را با رقباي خود مقايسه كنند و تصميمات مبتني بر داده را براي بهبود حضور آنلاين خود اتخاذ كنند.

قسمت keyword owerview

بخش نماي كلي كلمه كليدي در SEMrush يك ويژگي است كه اطلاعات دقيقي را در مورد يك كلمه كليدي خاص از جمله حجم جستجو، نمره دشواري و كلمات كليدي مرتبط ارائه مي دهد. در اينجا برخي از ويژگي هاي SEMrush’s Keyword Overview آورده شده است:

معيارهاي كليدواژه:

نماي كلي كلمه كليدي حجم جستجو، نمره دشواري كلمه كليدي و هزينه تخميني هر كليك (CPC) را براي كلمه كليدي نمايش مي دهد.

كلمات كليدي مرتبط:

نماي كلي كلمات كليدي بينش هايي را در مورد كلمات كليدي مرتبط، از جمله حجم جستجو، نمره دشواري، و CPC ارائه مي دهد.

ويژگي‌هاي SERP:

نماي كلي كلمه كليدي ويژگي‌هاي SERP را كه در نتايج جستجو براي كلمه كليدي ظاهر مي‌شوند، مانند قطعه‌هاي برجسته، پانل‌هاي دانش، تصاوير و ويديوها شناسايي مي‌كند.

: Keyword

Competitors Overview رقباي با رتبه برتر براي كلمه كليدي و عملكرد جستجوي ارگانيك آنها را نشان مي دهد.

صفحات برتر:

نماي كلي كلمات كليدي صفحات با رتبه برتر براي كلمه كليدي و عملكرد جستجوي ارگانيك آنها را مشخص مي كند.

 

داده هاي روند:

نماي كلي كلمه كليدي روند حجم جستجوي كلمه كليدي را در طول زمان نمايش مي دهد و به كاربران امكان مي دهد روندهاي فصلي يا تغييرات در رفتار جستجو را شناسايي كنند.

تاريخچه تبليغات:

نماي كلي كلمات كليدي، بينش هايي را در مورد عملكرد تاريخي تبليغاتي كه كلمه كليدي را هدف قرار مي دهند، از جمله نسخه تبليغاتي، صفحات فرود و ترافيك تخميني آنها ارائه مي دهد.

به طور كلي، SEMrush’s Keyword Overview ابزار قدرتمندي است كه به كاربران كمك مي كند تا رفتار جستجو را در مورد يك كلمه كليدي خاص درك كنند. اين به كاربران امكان مي دهد كلمات كليدي مرتبط، رقبا و فرصت هاي رشد را شناسايي كنند و ايجاد استراتژي هاي سئو و تبليغات مبتني بر داده را آسان تر مي كند.

قسمت keyword magic tools

ابزار جادويي كلمه كليدي بخشي در SEMrush است كه به كاربران امكان مي دهد ليست گسترده اي از كلمات كليدي مرتبط با جست و جوي خود را توليد كنند. اين ابزار ويژگي هاي متعددي را براي كمك به كاربران در يافتن مرتبط ترين و سودآورترين كلمات كليدي ارائه مي دهد. در اينجا برخي از ويژگي هاي ابزار جادويي كلمه كليدي SEMrush آورده شده است:

پيشنهادات كليدواژه:

ابزار جادويي كلمات كليدي پيشنهادهاي كليدواژه را بر اساس پرس و جوي جستجوي كاربر، از جمله مترادف ها، كلمات كليدي مرتبط، و كلمات كليدي طولاني ارائه مي دهد.

حجم جستجو:

اين ابزار حجم جستجو را براي هر پيشنهاد كلمه كليدي نمايش مي دهد و به كاربران امكان مي دهد تلاش هاي خود را بر اساس ترافيك احتمالي اولويت بندي كنند.

دشواري كلمه كليدي:

ابزار جادويي كلمه كليدي نمره دشواري كلمه كليدي را براي هر كلمه كليدي محاسبه مي كند، كه نشان مي دهد رتبه بندي براي آن كلمه كليدي چقدر دشوار خواهد بود.

ويژگي‌هاي SERP:

اين ابزار ويژگي‌هاي SERP را كه در نتايج جستجو براي هر كلمه كليدي ظاهر مي‌شوند، مانند قطعه‌هاي برجسته، پانل‌هاي دانش، تصاوير و ويديوها شناسايي مي‌كند.

 

گروه بندي كلمات كليدي:

ابزار جادويي كلمات كليدي به طور خودكار كلمات كليدي مشابه را با هم گروه بندي مي كند و سازماندهي ليست كلمات كليدي خود و ايجاد محتواي هدفمند را براي كاربران آسان تر مي كند.

گزينه‌هاي صادراتي:

اين ابزار گزينه‌هاي صادراتي را ارائه مي‌دهد كه به كاربران امكان مي‌دهد فهرست‌هاي كليدواژه خود را در قالب CSV براي تجزيه و تحليل بيشتر صادر كنند.

داده هاي تاريخي:

اين ابزار داده هاي تاريخي را در مورد حجم جستجو و دشواري كلمه كليدي براي هر كلمه كليدي ارائه مي دهد و به كاربران امكان مي دهد روندها را در طول زمان تجزيه و تحليل كنند.

به طور كلي، ابزار جادويي كلمه كليدي SEMrush يك ابزار جامع تحقيق كلمات كليدي است كه طيف گسترده اي از ويژگي ها را در اختيار كاربران قرار مي دهد تا به آنها كمك كند كلمات كليدي سودآور را شناسايي كنند و استراتژي هاي سئو و تبليغات موثر ايجاد كنند.

قسمت keyword manager

بخش Keyword Manager در SEMrush قابليتي است كه به كاربران امكان مي دهد رتبه بندي كلمات كليدي خود را پيگيري كرده و عملكرد خود را در طول زمان تجزيه و تحليل كنند. اين ويژگي هاي متعددي را ارائه مي دهد تا به كاربران كمك كند در رتبه بندي كلمات كليدي خود باقي بمانند و تلاش هاي سئوي خود را بهينه كنند. در اينجا برخي از ويژگي هاي مديريت كلمات كليدي SEMrush آورده شده است:

رديابي كلمات كليدي:

Keyword Manager موقعيت رتبه بندي كلمات كليدي كاربر را در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERP) براي مكان ها و دستگاه هاي مختلف رديابي مي كند.

ويژگي‌هاي SERP:

اين ابزار ويژگي‌هاي SERP را كه در نتايج جستجو براي كلمات كليدي كاربر ظاهر مي‌شوند، مانند قطعه‌هاي برجسته، پانل‌هاي دانش، تصاوير و ويديوها شناسايي مي‌كند.

: Keyword

Keyword Groups Manager به كاربران اين امكان را مي دهد كه كلمات كليدي خود را با هم گروه بندي كنند تا مديريت و تجزيه و تحليل آسان تر شود.

 

داده هاي تاريخي:

اين ابزار داده هاي تاريخي را در مورد رتبه بندي كلمات كليدي و حجم جستجو ارائه مي دهد و به كاربران امكان مي دهد روندها و عملكرد را در طول زمان تجزيه و تحليل كنند.

هشدارها:

وقتي كلمات كليدي كاربر تغييرات قابل توجهي در رتبه بندي يا حجم جستجو داشته باشند، مدير كلمات كليدي هشدارهايي را ارسال مي كند.

رديابي رقبا:

اين ابزار به كاربران اجازه مي دهد تا موقعيت رتبه بندي كلمات كليدي رقباي خود را رديابي كنند و عملكرد آنها را با كلمات كليدي خود مقايسه كنند.

گزينه هاي صادراتي:

اين ابزار گزينه هاي صادراتي را ارائه مي دهد كه به كاربران امكان مي دهد رتبه بندي كلمات كليدي و ساير داده هاي خود را در قالب CSV براي تجزيه و تحليل بيشتر صادر كنند.

به طور كلي، Keyword Manager SEMrush يك ابزار قدرتمند براي رديابي رتبه بندي كلمات كليدي و تجزيه و تحليل عملكرد آنها است. اين به كاربران كمك مي‌كند تا از تلاش‌هاي سئوي خود آگاه باشند و فرصت‌هاي رشد و بهينه‌سازي را شناسايي كنند.

قسمت position traking

Position Tracking يك ويژگي در SEMrush است كه به كاربران اجازه مي دهد موقعيت هاي رتبه بندي موتور جستجوي وب سايت خود (SERP) را براي كلمات كليدي هدف خاص در طول زمان رديابي كنند. در اينجا برخي از ويژگي هاي كليدي ابزار SEMrush Position Tracking آورده شده است:

رديابي كلمات كليدي:

رديابي موقعيت به كاربران اجازه مي دهد تا رتبه بندي وب سايت خود را براي كلمات كليدي خاص در نتايج جستجوي دسكتاپ و موبايل در مكان ها و دستگاه هاي مختلف دنبال كنند.

رديابي رقبا:

كاربران همچنين مي توانند رتبه بندي كلمات كليدي رقباي خود را پيگيري كرده و آنها را با عملكرد خود مقايسه كنند.

 

 

ويژگي‌هاي SERP:

اين ابزار ويژگي‌هاي SERP مانند قطعه‌هاي برجسته، پانل‌هاي دانش، تصاوير و ويديوها را براي هر كلمه كليدي شناسايي و رديابي مي‌كند.

داده‌هاي تاريخي:

رديابي موقعيت داده‌هاي تاريخي را در مورد رتبه‌بندي كلمات كليدي، حجم جستجو و ساير معيارها فراهم مي‌كند و به كاربران امكان مي‌دهد روندها و عملكرد را در طول زمان تجزيه و تحليل كنند.

هشدارها:

كاربران مي‌توانند هشدارهاي ايميلي را براي تغييرات قابل توجه در رتبه‌بندي كلمات كليدي خود تنظيم كنند و همچنين سلامت وب‌سايت خود را مانند لينك‌هاي شكسته، برچسب‌هاي alt از دست رفته يا محتواي تكراري نظارت كنند.

گزارش:

رديابي موقعيت گزينه‌هاي گزارش‌دهي قابل تنظيمي را ارائه مي‌دهد كه به كاربران امكان مي‌دهد گزارش‌هاي جامعي درباره رتبه‌بندي و عملكرد كلمات كليدي خود توليد كنند.

يكپارچه‌سازي:

اين ابزار با Google Analytics و Google Search Console يكپارچه مي‌شود و به كاربران اجازه مي‌دهد داده‌هاي خود را وارد كرده و آن‌ها را با داده‌هاي Position Tracking براي تجزيه و تحليل جامع‌تر تركيب كنند.

به طور كلي، ابزار رديابي موقعيت SEMrush يك راه حل جامع براي رديابي رتبه بندي كلمات كليدي و تجزيه و تحليل عملكرد است. داده ها و بينش هاي زيادي را در اختيار كاربران قرار مي دهد تا به آنها كمك كند استراتژي هاي سئوي خود را بهينه كنند و از رقباي خود جلوتر بمانند.

 

قسمت Organic Traffic Insights

بخش Organic Traffic Insights در SEMrush اطلاعات ارزشمندي را در مورد عملكرد ترافيك ارگانيك وب سايت خود به كاربران ارائه مي دهد، از جمله اينكه كدام صفحات بيشترين ترافيك را جذب مي كنند، چه كلمات كليدي باعث افزايش ترافيك مي شوند و عملكرد وب سايت در مقايسه با رقباي خود چگونه است. در اينجا برخي از ويژگي هاي كليدي SEMrush’s Organic Traffic Insights آورده شده است:

نماي كلي ترافيك:

اين ابزار يك نماي كلي از عملكرد ترافيك ارگانيك وب سايت، از جمله كل ترافيك ارگانيك، تعداد كلمات كليدي كه وب سايت براي آنها رتبه بندي مي كند و صفحات فرود برتر ارائه مي دهد.

صفحات برتر:

كاربران مي توانند ببينند كه كدام صفحات در وب سايت آنها بيشترين ترافيك ارگانيك را به خود جذب مي كنند و همچنين كلمات كليدي كه باعث افزايش ترافيك به هر صفحه مي شوند.

بينش كلمات كليدي:

اين ابزار فهرستي از برترين كلمات كليدي ارگانيك وب سايت را به همراه حجم جستجو، موقعيت و ترافيك تخميني آنها ارائه مي كند.

مقايسه رقبا:

كاربران مي توانند عملكرد ترافيك ارگانيك وب سايت خود را با رقباي خود مقايسه كنند و ببينند كه چگونه از نظر ترافيك كل، رتبه بندي كلمات كليدي و صفحات برتر رتبه بندي مي شوند.

تحليل روند:

Organic Traffic Insights داده‌هاي روند مربوط به عملكرد ترافيك ارگانيك را در طول زمان ارائه مي‌كند و به كاربران امكان مي‌دهد تغييرات را رديابي كنند و مناطقي را براي بهبود شناسايي كنند.

گزارش‌دهي سفارشي:

كاربران مي‌توانند گزارش‌هاي سفارشي را بر اساس داده‌هاي ارائه شده توسط Organic Traffic Insights ايجاد كنند و به آنها اجازه مي‌دهد يافته‌هاي خود را با مشتريان يا اعضاي تيم به اشتراك بگذارند.

به طور كلي، Organic Traffic Insights در SEMrush يك ابزار قدرتمند براي درك عملكرد ترافيك ارگانيك يك وب سايت و شناسايي فرصت هاي بهبود است. داده ها و بينش هاي زيادي را در اختيار كاربران قرار مي دهد تا به آنها كمك كند استراتژي هاي سئوي خود را بهينه كنند و از رقباي خود جلوتر بمانند.

قسمت Backlink Analytics

بخش تجزيه و تحليل بك لينك در SEMrush بينش هاي ارزشمندي را در مورد پروفايل بك لينك وب سايت خود از جمله تعداد بك لينك ها، دامنه هاي ارجاع دهنده و IP هاي ارجاع دهنده به كاربران ارائه مي دهد. در اينجا برخي از ويژگي هاي كليدي بك لينك آناليز SEMrush آورده شده است:

نماي كلي بك لينك:

اين ابزار يك نماي كلي از نمايه بك لينك وب سايت، شامل تعداد كل بك لينك ها، دامنه هاي ارجاع دهنده و IP هاي ارجاع دهنده را ارائه مي دهد.


برچسب: طراحي سايت ، سئو، طراحي اپليكيشن موبايل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۱:۴۰ توسط:آرسانت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :