وبلاگيان وبلاگيان .

وبلاگيان

جذابيت سنگ - خداوردي

سنگ كف لابي هتل ها 

تمام پيمانكاران ساختمان هاي بزرگ مانند هتل ها، دفاتر و مراكز كنفرانس و مجتمع هاي مسكوني هميشه به فكر آن هستن با طراحي خاص خود همه را جذب سازه زيبا و منحصر به فرد خود كنند. پس اين نكته حائز تهميت است كه تمام  سنگ هاي استفاده شده در نماي داخلي خود از بهترين و زيبا ترين سنگ هاي موجود مي باشد . در طراحي داخلي سنگ هاي با رنگ و تنوع خاصي بايد استفاده شود كه چشم و مخاطب را تحت تاثير قرار داده و نماي فضاي استفاده شده از جمله لابي هاي هتل كه در زير به آن ها اشاره شده است .

 

در اين مقاله به معرفي چندتا از بهترين سنگ هاي كه مي توان در لابي هتل ها استفاده كرده اشاره مي كنيم . با استفاده سنگ هاي كه مناسب لابي ها باشند يك فضاي زيبا و دلنشين براي لابي ها ساخته و بيننده هيچ گاه خسته از ابهت و زيبايي نخواهد شد .

سنگ مرمر

اين نوع سنگ در ديواره هاي و كف ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد . سنگ مرمر به خاطر جلال و شكوه قابل شكست نيست . در اكثر هتل ها به خصوص هتل هاي پنج ستاره از اين سنگ ها براي جلوه زيبايي كه خواهد داشت مورد استفاده قرار مي گيرد . با اين حال جداي از درخشش و زيبايي اين سنگ از متنوع ترين سنگ ها در بازار را تشكيل مي دهد .

سنگ كوارتز 

هميشه براقي سنگ حس خوبي به مخاطب القا مي كند با استفاده از كوارتز مي توانيد برش بسيار زيبا براي ميزهاي ميهمان و كف و ميزهاي پيشخوان داشته باشد . زيرا اين سنگ براي صاحبان فضاهاي تجاري مورد توجه قراردارد .كوارتز شفافيتي دلنشين دارد كه براي بيننده بسيار جذاب مي باشد. همچنين يك المان تزئيني فوق العاده براي چراغ ها و ديوارها است.

سنگ چيني

سنگ هاي چيني مورد استفاده در لابي ها از مقاومت بالاي در برابر صدها جفت پاي كه در حركت هر روز بسيار بالا است و برش هاي كه مي توان در سنگ استفاده كرد واقعا بي هايت است .

سنگ تراورتن 

سنگ تراورتن با ويژگي هاي خاصي كه دارد اين سنگ را به انتخابي براي ديزاين هاي خاص مخصوصا لابي ها تبديل كرده ، شما در سنگ هاي تراورتن رنگ تيره تري نسبت به سنگ ها ديگر مي بينيد كه براي افزودن حس دارم بسيار مناسب خواهد بود . رنگ خاكي كه دارد با نور پس زمينه رنگ هاي بژ و پله هاي تيره جفت مي شود و ثانيا در استحكام چسبندگي زيادي دارد . اگر انتخاب شما اين نوع سنگ باشد كف ساختمان بدون لغزش خواهيد داشت كه براي هتل ها و بلوك هاي اداري يا يك مجموعه مسكوني خواهد بود .

سنگ هاي نيمه قيمتي 

سنگ هاي مناسبي براي ساخت لابي ها از سنگ هاي قديمي با اندازه هاي متفاوتي كه مد نظر باشد استفاده مي شود . به صورت مثال براي ديوارها و ستون ها و موزايك ها استفاده مي شود . حتي مي توانيد آنها را روي ميزهاي سنگي براي القاي حس ظرافت و جلال  به صورت تركيبي به كار ببريد.

استفاده از سبك هاي خنثي در طراحي هاي ساختماني هنوز جز پر طرفدارها مي باشند رنگ هاي مثل خاكستري و سفيد در كواترز براي شما نمايش داده مي شود .

طراحي لابي ورودي ساختمان با سنگ ساختماني

استفاده از سنگ هاي زيبا در لابي ساختمان ها و هتل ها كه اولين مكان هست كه در ديد مراجعه كنندگان قرار دارد اين نقطه استراتژيكي است كه در ديد مخاطب قرار مي گيرد و طراحي زيبايي بايد داشته باشد . در ضمن سنگ ساختماني متريالي است كه مي تواند نماي باشكوهي به مخاطب بدهد . به همين خاطر در اين مقاله تصميم بر اين شد كه براي طراحي هاي انجام شده تعدادي ايده جذاب براي اين فضا داشته باشيم .

 

لابي ساختمان 

لابي در قسمتي از ساختمان كه براي ورود و خروج افراد مورد استفاده قرار ميگيرد تا چند سال اخير اين مورد را در هتل ها و برج ها مورد استفاده قرار مي گرفته ولي با تغيير سبك و نگرش در زندگي افراد جامعه لابي ها را در آپارتمان هاي مسكوني ، مجتمع هاي اداري ، پزشكي ، فرهنگي و .. قابل مشاهده است .

نوع كاربري هتل  

نوع كاربري هتل ها خيلي فراتذ از مكاني هاي هست كه افراد مدت كوتاهي در آن ها باشد و طراحي و نوع سنگ ي كه لابي هتل استفاده مي شود بايد متفاوت باشد . لابي هتل ها بر عكس لابي ساختمان ها داراي قسمت هاي متعددي مي باشد به طور مثال مكان هاي براي قرار ملاقات هاي كوتاه و رفت و آمد هاي سريع ولي به طور كل لابي ها دارا دو بخش مي باشند .

  1. نشيمن
  2. نگهباني

 

قسمت هاي نام برده مي توانند طراحي و وديزاين منحصر به فرد خود را داشته باشند يا ديزاين كلي براي هر دو قسمت داشت از سنگ هاي نماي ساختمان هم مي توان براي اين موارد استفاده كرد

طراحي لابي ساختمان با سنگ ساختماني

در طراحي لابي هتل ها علاوه بر اينكه زيبايي و شكوه خاصي بايد داشته باشد از مصالح ساختماني مخصوصا سنگ ها از مقامت ويژه بر خودار باشد زيرا لابي ها جز مكان هاي پر تردد مي باشد و افراد زيادي در رفت آمد ها بوده و در اسباب كشي اكثر وسايل از لابي منتقل شده . در نتيجه متريالي كه هم بسيار زيبا و هم مقاومت بالاي دارد بايد استفاده شده كه اين سنگ ساختماني است

در نيجه براي كف لابي از سنگ هاي باسد استفاده شود كه زيبايي طبيعي و مقاومت بالاي داشته و جنس آن از مرمريت ، تراورتن ، و گرانيت و مقاومت بيشتري در مقايسه با سنگ هاي ديگر دارد .


برچسب: خريد سنگ گرانيت،خريد سنگ ساختماني ، خريد سنگ مرمريت .بهترين سنگ ساختماني ، قيمت سنگ ساختماني.قيمت سنگ گرانيتت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۳۵ توسط:آرسانت موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :